Marketing Plan

Κάθε επιχείρηση πρέπει να βρει την βέλτιστη λύση στην οργάνωση της δεδομένου της κατάστασης που βρίσκεται, των ευκαιριών που έχει, των στόχων της και των πόρων της.

Με την κατάρτιση ενός Marketing Plan η επιχείρηση εξασφαλίζει πληροφορίες και άλλες εισροές αναγκαίες για να προβάλει τα προϊόντα/ υπηρεσίες της αποδοτικά και αποτελεσματικά. Ένα ολοκληρωμένο marketing plan είναι απαραίτητο τόσο για τις παλιές όσο και για τις νέες επιχειρήσεις.

Tο σωστό marketing plan θα πρέπει να είναι καλά οργανωμένο, ολοκληρωμένο, περιεκτικό, κατανοητό, ευέλικτο και με συνοχή, ώστε να προσφέρει γνώσεις, λύσεις και καθοδήγηση στην επιχείρηση . Tο marketing plan μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε οικονομική δραστηριότητα, ανεξάρτητα από το μέγεθός της, τον αριθμό του προσωπικού της, το τι προϊόντα ή υπηρεσίες παράγει.

Ενδεικτικά το περιεχόμενο ενός Marketing Plan αποτελείται από το Executive Summary και Περιεχόμενα, την Ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης ( Situation analysis), την Στρατηγική Μάρκετινγκ , την Εφαρμογή του Marketing (Πρόγραμμα δράσης, Προϋπολογισμός, χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κτλ) και τον Έλεγχο και την αξιολόγηση του.

Με ένα marketing plan η επιχείρηση επιτυγχάνει

  • Εστίαση και κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη.
  • Σχεδιασμό προϊόντων που πληρούν τις ανάγκες των καταναλωτών
  • Προσδιορισμό νέων / δυνητικών πελατών και αγορών
  • Προσδιορισμό ανταγωνιστικού περιβάλλοντος ανάλυση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος εταιρίας / προϊόντος
  • Αναγνώριση των ανταγωνιστών και αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος
  • Να θέσει τους στόχους που πρέπει να επιδιώξει σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα προσδιορίζοντας τις στρατηγικές εκείνες που θα πραγματώσουν τους στόχους αυτούς.
  • Έλεγχο εάν οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές αποδίδουν τα επιθυμητά αποτελέσματα
  • Να καταγράψει τις απαιτήσεις (οικονομικές, ανθρώπινες, τεχνολογικές) με τις οποίες θα αναπτυχθούν τα σχέδια δράσης που με την εφαρμογή τους θα καθορίσουν την αναπτυξιακή πορεία της επιχείρησης

 

Είμαστε στην διάθεση σας να σας παρέχουμε πληροφόρηση για την διαθεσιμότητα επιδοτούμενων προγραμμάτων που μπορούν να χρηματοδοτήσουν ενδεχόμενο ενδιαφέρον σας σχετικά με την συγκεκριμένη υπηρεσία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Social Share:

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ

Φιλοσοφία της ΣΥΜ.Π.ΑΝ. είναι να δημιουργήσει θετική επιρροή στην κοινωνία με την υποστήριξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων αναδεικνύοντας την κερδοφορία και το θετικό κοινωνικό αντίκτυπο. Η εταιρείας μας βοηθά τις επιχειρήσεις να επιδείξουν δέσμευση για θετική αλλαγή και προωθεί τις προσπάθειες των επιχειρήσεων που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην κοινωνία.

Εκπαίδευση: Μέσω της συνεργασίας με τα ενδιαφερόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, των πανεπιστημίων και άλλων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, η ΣΥΜ.Π.ΑΝ. συμμετέχει εθελοντικά στην ενίσχυση αξιόλογων επιμορφωτικών προγραμμάτων κατάρτισης που προωθούν το δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης σε πηγές πληροφόρησης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

επικοινωνια ΣΥΜΠΑΝ Συμβουλοι Επιχειρησεων

Είμαστε στην διάθεση σας να συζητήσουμε οποιαδήποτε απορία σας και να σας προτείνουμε την καλύτερη και ταυτόχρονα εφικτή λύση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες επιδότησης Ενημερωθείτε Προγραμματα ΕΣΠΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Go to top
Copyright © 2019 ΣΥΜβουλοι Προγραμμάτων ΑΝάπτυξης ΜΕΠΕ | Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Αθήνα Θεσσαλονίκη